Nauka języka angielskiego z zakresu obsługi klienta dla pracowników usług gastronomiczno-hotelarskich
(poziom średniozaawansowany)
Zapraszamy do skorzystania ze szkolenia przeznaczonego dla pracowników:
- Hoteli,
- Restauracji,
- Pubów,
- Kawiarni,
- Klubów,
- Firm Cateringowych
M.in.: Kelnerów, Barmanów, pracowników kuchni, recepcji
Oraz: personelu obsługującego bezpośrednio i pośrednio klientów
Przede wszystkim: Menadżerów oraz Kadry Zarządzającej
Cel: Podniesienie umiejętności językowych w pracy z klientem
Limit godzin: 42
Stosowane metody: wykłady, prezentacje, ćwiczenia, symulacje, praca w podgrupach.
Szkolenie zostało opracowane na podstawie zgłaszanych potrzeb grup zawodowych mających do czynienia z klientami i gośćmi z zagranicy. Program szkolenia zakłada nabycie nowych oraz poszerzenie dotychczasowych umiejętności językowych przez uczestników szkolenia.
Program opiera się na tzw. „New koncept English” – nowej koncepcji angielskiego, która polega na wykorzystaniu wyobraźni, wolnych skojarzeń i ciągłym rozwoju pamięci. Koncepcja ta zakłada, że w każdym z nas drzemią nieograniczone możliwości rozwoju i kreowania samego siebie, dzięki czemu nauka może stać się prawdziwą przyjemnością i przygodą a nie jedynie niewdzięcznym obowiązkiem.
Specyfiką tego programu autorskiego jest uwzględnienie indywidualnych potrzeb uczestników, ich możliwości językowych, wieku i zainteresowań. Główny nacisk jest położony na rozumienie ze słuchu i praktyczne posługiwanie się językiem. I chociaż gramatyka jest istotnym elementem języka, została ona wpleciona w program ale nie stanowi jego podstawy.
Zagadnienia:
1. Strategie szybkiego uczenia się.
- opanowanie technik usprawniających pamięć
- poznanie oraz zastosowanie metody „mindmapping” – map umysłowych,
- pobudzanie własnej motywacji i umiejętnego stawania celów,
- jak uczyć się szybko i sprawnie? – warsztaty
2. Obsługa klienta
- obsługa telefoniczna
- obsługa bezpośrednia
- zwroty grzecznościowe
- przykładowe dialogi
- asertywność wobec klienta
- komunikacja
3. Obsługa hotelowa
- recepcja
- nazwy pomieszczeń
- rezerwacje pokoi
- wygląd i prezencja obsługi hotelowej
4. Restauracja/pub/kawiarnia
- zastawa stołowa
- nakrywanie i podawanie do stołu
- zwroty grzecznościowe
- zamawianie dań
- savoir-vivre przy stole
- zachowania się w szczególnych sytuacjach
5. Kuchnia zza kulis
- rodzaje dań
- kolejność serwowania dań
- produkty, półprodukty, przyprawy, napoje
- sprzęt kuchenny
- kuchnie świata – charakterystyka
Szkolenie jest traktowane jako podnoszenie kwalifikacji zawodowych
Uczestnikom wystawiamy zaświadczenia na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej
Cena szkolenia wyjazdowa: 1550zł
Cena zawiera:
- opłatę za nocleg z pełnym wyżywieniem w pokojach 2-3 osobowych
- opłatę za zajęcia dydaktyczne
- materiały do zajęć
TERMIN: |
5 dni na wyjeździe – termin do ustalenia |
CENA: |
1550 zł (cena zawiera udział w zajęciach dydaktycznych, koszt wyżywienia i zakwaterowania – w pokojach 2 lub 3 osobowych, materiały do zajęć). |
SPOSÓB REALIZACJI ZAJĘĆ: |
Wykład, ćwiczenia, prezentacje, warsztaty |
PROWADZĄCY: |
mgr Andrzej Siepetowski |
MIEJSCE: |
Akademia Zdrowia i Edukacji Twórczej "Creator" Łódź, |
ILOŚĆ MIEJSC: |
do 12 |
ZAPISY: |
042 632 25 91, 512 370 212, biuro@creator.edu.pl |