Angielski z zakresu obsługi klienta

Nauka języka angielskiego z zakresu obsługi klienta dla pracowników usług gastronomiczno-hotelarskich

(poziom średniozaawansowany)

Zapraszamy do skorzystania ze szkolenia przeznaczonego dla pracowników:

  • Hoteli,
  • Restauracji,
  • Pubów,
  • Kawiarni,
  • Klubów,
  • Firm Cateringowych

M.in.:  Kelnerów, Barmanów, pracowników kuchni,  recepcji
Oraz: personelu obsługującego bezpośrednio i pośrednio klientów
Przede wszystkim: Menadżerów oraz Kadry Zarządzającej

Cel: Podniesienie umiejętności językowych  w pracy z klientem 

Limit godzin: 42 
Stosowane metody: wykłady, prezentacje, ćwiczenia, symulacje, praca w podgrupach.
  
Szkolenie zostało opracowane na podstawie zgłaszanych potrzeb grup zawodowych mających do czynienia z klientami i gośćmi  z zagranicy. Program szkolenia zakłada nabycie nowych oraz poszerzenie dotychczasowych umiejętności językowych przez uczestników szkolenia.
Program  opiera się na tzw. „New koncept English” – nowej koncepcji angielskiego, która polega na wykorzystaniu wyobraźni, wolnych skojarzeń i ciągłym rozwoju pamięci. Koncepcja ta zakłada, że w każdym z nas drzemią nieograniczone możliwości rozwoju i kreowania samego siebie, dzięki czemu nauka może stać się prawdziwą przyjemnością i przygodą a nie jedynie niewdzięcznym obowiązkiem.
Specyfiką tego programu autorskiego jest uwzględnienie indywidualnych potrzeb uczestników, ich możliwości językowych, wieku i zainteresowań.  Główny nacisk jest położony na rozumienie ze słuchu i praktyczne posługiwanie się językiem. I chociaż gramatyka jest istotnym elementem języka, została ona wpleciona w program ale nie stanowi jego podstawy.

Zagadnienia:

1. Strategie szybkiego uczenia się.

  • opanowanie technik usprawniających pamięć
  • poznanie oraz zastosowanie metody „mindmapping” – map umysłowych,
  • pobudzanie własnej motywacji i umiejętnego stawania celów,
  • jak uczyć się szybko i sprawnie? – warsztaty

2. Obsługa klienta

  • obsługa telefoniczna
  • obsługa bezpośrednia
  • zwroty grzecznościowe
  • przykładowe dialogi
  • asertywność wobec klienta
  • komunikacja

3. Obsługa hotelowa

  • recepcja
  • nazwy pomieszczeń
  • rezerwacje pokoi
  • wygląd  i prezencja obsługi hotelowej

4. Restauracja/pub/kawiarnia

  • zastawa stołowa
  • nakrywanie i podawanie do stołu
  • zwroty grzecznościowe
  • zamawianie dań
  • savoir-vivre przy stole
  • zachowania się w szczególnych sytuacjach

5. Kuchnia zza kulis

  • rodzaje dań
  • kolejność serwowania dań
  • produkty, półprodukty, przyprawy, napoje
  • sprzęt kuchenny
  • kuchnie świata – charakterystyka

Szkolenie jest traktowane jako podnoszenie kwalifikacji zawodowych
Uczestnikom wystawiamy zaświadczenia na druku Ministerstwa Edukacji Narodowej

Cena szkolenia wyjazdowa:  1550zł
Cena zawiera:

  • opłatę za nocleg z pełnym wyżywieniem w pokojach 2-3 osobowych
  • opłatę  za zajęcia dydaktyczne
  • materiały do zajęć

TERMIN:

5 dni na wyjeździe – termin do ustalenia

CENA:

1550 zł (cena zawiera udział w zajęciach dydaktycznych, koszt wyżywienia i zakwaterowania – w pokojach 2 lub 3 osobowych, materiały do zajęć).

SPOSÓB REALIZACJI ZAJĘĆ:

Wykład, ćwiczenia, prezentacje, warsztaty

PROWADZĄCY:

mgr Andrzej Siepetowski

MIEJSCE:

Akademia Zdrowia i Edukacji Twórczej "Creator" Łódź,
Pl. Wolności 12, II p.

ILOŚĆ MIEJSC:

do 12

ZAPISY:

042 632 25 91,  512 370 212, biuro@creator.edu.pl